Italia, Australia og USA står på lista over favorittdestinasjoner, men det er én destinasjon som troner enda høyere – Stemmane 2 i Sørlandsparken 🚗
I ganske nøyaktig 30 år har Halvor Aamot brukt hver ukedag på å selge det han omtaler som Norges beste bilmerke – Toyota. Med 10 års garanti og biler som er kjent for å vare, får kundene en forutsigbar og
økonomisk gunstig løsning – enten de velger varebil eller personbil.
“Det er ingen hemmelighet at jeg er utrolig stolt over produktet jeg representerer og av arbeidsplassen. Dette er en trygg og god arbeidsplass, men vel så viktig er kvaliteten på det vi selger – det har enormt mye å si for at jeg har vært her så lenge. Her får du kvalitet i alle ledd og biler som varer lenge.”
Som ansvarlig for bedriftsmarkedet har han funnet seg godt til rette i en rolle som handler like mye om mennesker som om biler. Det er kanskje ikke overraskende at han trives spesielt godt med den relasjonsbyggende delen av jobben.
“Jeg er veldig glad i mennesker og liker å bygge relasjoner. Det er også derfor Toyota Sør ble med inn i Nordic Arena Sør tilbake i 2016. En ting er all businessen vi har gjort, en annen ting er alle de bra menneskene. Det sier litt når vi, i forbindelse med nettverksturene, drar en gjeng fra nettverket et par dager i forveien for å få mer tid sammen.”
Trenger du tips til både bil og reise? Halvor har full kontroll på begge deler 😉
PS! Sjekk ut nye Urban Cruiser her ⬇️ https://lnkd.in/dSq7H_fa
Foto: Halvor Aamot og Tommy Skagestad fra Sprinkler Norge
Når Gunnar Løken forteller om reisen sin, er det lett å forstå hvorfor han setter menneskene først. Han begynte som lærling i rørleggerfaget i 1981, og bygget gradvis erfaring og kunnskap gjennom utdanning og praksis. Etter ti år i Christian Wisbech AS og nesten 25 år i Oras, der han blant annet bygget opp virksomheten i Agder og Rogaland, startet han i 2013 Sprinkler Norge sammen med Tommy Skagestad.
Geheb Conditori bygger på håndverk, smak og tradisjon, men kombinerer dette med en sterk vilje til å fornye seg. Kjetil Hodne, som har vært daglig leder siden 2011 etter 27 år som salgsdirektør i Storebrand, beskriver selskapet som et sted der alt lages fra bunnen av, med ekte kjærlighet til faget.